Ha nem mi fizetjük nem hisszük el! Hétvégén Horvátországban voltunk, előtte meg a Balatonon. Ennyiért nyaraltunk és ettünk külföldön, meg ennyiért itthon:

Júniusban már egyszer lementünk a Balatonra, ahol szomorúan állapítottuk meg, hogy elszabadultak az árak.

Ketten voltunk egy apartmanban a feleségemmel, nyugdíjasok lévén jobban szeretjük ezt, mivel az asszony is szeret főzni, szendvicseket készíteni a partra. Kettőnknek három nap 90.000 forintba került. Mivel éjszakákra adják ki a különálló apartmanokat, ez még nem is volt olyan vészes ár, bár két évvel ezelőtt nem 30 eFt/éj, hanem 20.000 volt... De hát infláció meg mi egymás, elfogadtuk.

Mi ingyenes part részen fürödtünk. Az éttermi árak viszont az egekben vannak. Egy sajtos-tejfölös lángos 1400 forintba került. Egy hekk 1900-ba, egy üveg ásványvíz 650-be, egy kupa sör 1100 forint volt.

Összességében úgy, hogy ebédelni ültünk csak le nem is étteremben, hanem büfében, a három napra 25.000 forintot fizettünk az ételekért, a parton pedig itthonról vitt fasírtot, rántott húst, szendvicset ettünk.

Tehát a Balatonon, három napot, ketten 115.000 forintból töltöttünk el.

Mivel mindenki azt mondta külföldön olcsóbb a nyaralás és mégiscsak tenger, lementünk Horvátországba is, egyébként is szerettünk volna egy gyors látogatást tenni a tengernél.

A szállásunk nagyon kedvező volt, a tengerparttól 300 méterre, egy nagy házban külön apartman részben foglaltunk, saját kis udvarral, három napra 45.000 forintért átszámolva.

A fürdés itt is ingyenes volt, mi ezért nem szoktunk külön fizetni, bármelyik parton kényelmesen érezzük magunkat, nekünk már a nyüzsgés, programok nem szempontok.

Az asszony itt is megcsinálta a szendvicseket, vittünk itthonról mindent, ugyanúgy naponta egyszer ebédeltünk.

Itt is büféket kerestünk.

De az árak... egy sajtos-tejfölös lángog 5,90 euróba került. Ami átváltva 2300 körül mozog. A hal, krumplival 12 euró volt. 4800 forint!

Víz, üdítő darabja 5 euró, 2000 forint.

Hát nem jó szájízzel ettünk sehol. A három napra 40.000 forint volt az ebédünk, volt benne fagyi is, de azt a balatonon is fogyasztottunk.

Tehát Horvátországban még ígyis olcsóbban nyaraltunk, 85 ezer volt összesen.

Viszont a kinti árak nagyon magasak, a szállások ellenben nagyon kedvezőek.

Hogy hol érdemes inkább nyaralni, azt mindenki döntse el maga, én a saját tapasztalataim akartam megmutatni.

Népszerű bejegyzések

Népszerűek

Címkék

agytorna (2) aktuális (898) asztrológia (9) egészség (33) elgondolkodtató (127) érdekesség (259) fejtörő (21) humor (16) húsvét (3) ima (1) lélek (1) megható (26) megrázó (7) praktika (8) recept (100)